Jak rozsadnie zrobic upgrade?

Autor: Tomek Stankiewicz (Tomek.Stankiewicz_at_mediclub.pl)
Data: Wed 14 Jun 2000 - 10:30:41 MET DST

Witam,

Posiadam P166MMX , 48RAM, 2GB HDD , S3 2MB . Jest to konfiguracja
niezbyt na czasie wiec mysle powoli o rozbudowie komputera. Mam wiec
pytanie : czy powiniennem rozgladac sie za procesorem i plyta juz
teraz czy byc moze jesienia beda one tansze? Co z tendencjami cen kart
graficznych i dyskow? Nie ma dla mnie zbyt duzej roznicy kiedy zmienie
komputer - nie pali mi sie.

Inne pytania:

1. Czy nowy duzy dysk (powiedzmy 20GB) bedzie wspolpracowal z plyta
430VX?

2. Czy standardowa - stara - obudowa BIG TOWER nadaje sie na nowe
plyty?

Pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc,

Tomek Stankiewicz, 0-501747505
http://free.med.pl/varius/