Re: Opinia: HP OFFICE JET T65

Autor: zorro (kenkomputery_at_kenopole.com.pl)
Data: Wed 14 Jun 2000 - 09:39:15 MET DST

Kombajnik jest całkiem przyzwoity

Największymi zaletami tego rodzaju sprzętów jest to iż są stosunkowo łatwe w
obsłudze i owa obsługa jest dosyć szybka. Tak więc szczególnie w firmie,
biurze gdzie czasem nie można sobie pozwolić na otwieranie oprogramowania,
zastanawianie się co teraz nacisnąc, modlenie się o to aby sie nie zawiesił
itd. jest to rozwiązanie polecane. Co prawda do domciu lepiej mieć każde z
owych urządzeń osobno (pod warunkiem, że ma się duże mieszkanie) bo
funkcyjnie mają one więcej możliwości (przykład na tym OJ nie zeskanujesz
212 strony z encyklopedi dopóki jej stamtąd nie wyrwiesz - na skanerze
standardowym nie stanowi to problemu). Są co prawda inne OJ, które mają
podnoszoną klapę... lecz to nie ta bajka.

Ogólnie polecam. Zapraszam na naszą stronę
www.kenopole.com.pl
A ponieważ mam na stanie jedną taką maszynę (sprzęt DEMO) i mogę już ją
sprzedać to proponuję cenę 1990.00 brutto dla pierwszego chętnego. W razie
pytań chętnie odpowiem

Pozdrawiam

--
KEN Komputery II sp z o.o.