Re: Jaki zestaw?

Autor: Hotest (daniel_at_systemx.pl)
Data: Wed 14 Jun 2000 - 09:29:26 MET DST

Uzytkownik "Maciej Machacz" <xenes_at_ds13.agh.edu.pl> napisal w wiadomosci

> Problem samej plyty czy tez kontrolera HPT zintegorwanego z nia?

Zgadzam sie ze to kontroler, ale jest integralna czescia plyty...wiec nozna
to uwazac za niewypal plyty

> Jak sie to dokladnie objawialo?
> A moze to jednak szwankujace zasilanie (wydajnosc zasilania portu AGP) ?

Raczej nie zasilanie, chodzi o to ze przy kilku urzadzeniach na abicie
powstaja konflikty i nie poprawne dzialanie tej karty..porownywana na innej
plycie nie "markowej" chodzilo znaczenie lepiej...