Re: Kręcenie proca

Autor: Mis (mis_62_at_hotmail.com)
Data: Wed 14 Jun 2000 - 04:27:47 MET DST

"Stanislaw Sidor" <sts_at_qq.elcompzu.com.pl> wrote in message
> [...]

zakladajac ze:
1. temperatura zera bezwzglednego wynosi minus 273.16 stopnia Celsjusza,
2. dwutlenek wegla nie skrapla sie lecz zestala ( i wtedy nazywa sie "suchy
lod")
3. ma wtedy temperature powyzej minus 100 stopni (chyba -73 ale moge sie
mylic - biore to z pamieci)
 to palnales kolego glupstwo...... no chyba ze chodzilo ci o minus 30 stopni
celsjusza...... tylko powiedz mi jak ty chcesz to rozwiazac technicznie.....
oblozyc komputer brylami suchego lodu? ryzykujesz ze izolacja na kablach
tego nie wytrzyma i popeka (jest z tworzywa sztucznego nieprzystosowanego
do tak niskich temperatur) - zwarcie poprzez takie kable jest juz tylko
kwestia czasu.... sadze ze potrafisz sobie wyobrazic co sie wowczas
stanie.... poza tym suchy lod sublimuje i po jakims czasie zniknie
zupelnie - co wowczas stanie sie z Twoim podkreconym procesorem?
jak masz ochote to wymysle Ci jeszcze kilka powodow dla ktorych zestalony
CO2 nie nadaje sie do tego celu.....
Pozdrawiam.....
Mis