Re: Kręcenie proca

Autor: Janusz D.c (nikto_at_safenet.pl)
Data: Wed 14 Jun 2000 - 00:00:08 MET DST

> Kupię 20 litrów płynnego dwutlenku węgla. Potrzebuję go badań nad
chłodzenie
> m procesora poniżej minus 300 stopni Celsjusza. Ciekawe jak będzie się
kręci
> ł :-) Poproszę oferty z ceną

Ale jaja , Nie jestem fizykiem i sie nie odzywam tylko czytam. jednak w
obliczu takiego postu ...
1. Dwutlenek wegla wystepuje jedynie w postaci stalej i sublimuje, postac
ciekla wymaga jakich nadzwyczaj egztycznych warunkow.
2. minus 300 'C to jakis obszar liczb niewystepujacych . Nowa matematka ?
Minus 272 to jeszcze znosnie ale dla CO2 w naszych warunkach i tak na niska
tenperatura.

Janusz