Odp: jaki wybrac modem?

Autor: P$ (piopaw76_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 13 Jun 2000 - 17:51:07 MET DST

> Dnia Sunday, June 11, 2000 sloma napisał/a:
>
> s> Jaki mi radzicie wybrac modem do 200 zl? Jak spisuja sie modemy Zoltrix
> s> Spirit HCF i Cobra HSP? Pewnie jeden z nich wybiore, a moze jakis inny?

Kup Zoltrix Spirit . Kosztuje ponizej 200 zl i jest to dobry modem . Mam
taki i łacze sie na 42667 bps, niestety moja linia wiecej nie pociagnie .
Sprawdzalem swoj modem u znajomych co maja lepsza linie , polaczenie bylo
50000 bps nawet 52kbps transfery zipa od 5 do 6 kb/s . W przeciagu pol roku
użytkowania zerwał połaczenie ze 2 razy a to i tak była wina Tepsy :)