Re: Plyta Asus P3V4X

Autor: Piotr Traczykowski (ptracz_at_ippt.gov.pl)
Data: Tue 13 Jun 2000 - 15:30:16 MET DST

Oooopsss, sorry faktycznie Vindex - moja pomylka mam nadzieje ze sie nie
obraziles przepraszam

Piotr Traczykowski
Ph.D. Student
Institute of Fundamental Technological Research
Polish Academy of Sciences
Użytkownik "Luka Vandergaart" <nospam.luka_at_piast.t19.ds.pwr.wroc.pl> napisał
w wiadomości news:8i55sa$n5k$1_at_druid.ceti.com.pl...