Re: Odzyskanie danych z plikow w Corelu

Autor: Tomasz Kurzacz (kurzacz_at_it.com.pl)
Data: Tue 13 Jun 2000 - 14:19:43 MET DST

Marne szanse. Podglad to tak naprawde osobny plik (mapa bitowa) dolaczany do
zasadniczego pliku CDR. Wiec nie jest zwiazany z reszta pliku. Sytuacja jest
wiec taka, ze mona widziec podglad majac zchrzaniony plik cdr.
TK.

Użytkownik Andrzej Wroblewski <wroobel_at_priv7.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:LYb15.2205$DC.51114_at_news.tpnet.pl...