Re: Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie...

Autor: Roger (roger_at_thunder.t4.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 13 Jun 2000 - 11:06:39 MET DST

> Natomiast robiłem też próby z Windozš. Tam
> było jeszcze gorzej bo komputery wogóle się
> nie widziały - a ustawienia jak to w Windzie -
> standartowe: karta, klient sieci MN, protokół
> TCP, IPX/SPX, NetBEUI... Próbowałem
> wszystkich kombinacji działajšcy na znanych
> mi i kolegom sieciach :(

Zainstaluj MN i usluge udostepniania
Nastepnie sprobuj np. z samym NetBEUI.
A pozniej np. z samym TCP/IP
ustawionym na 192.168.0.xxx
i maska 255.255.255.0
i sprawdz pingi

Kable na pewno sprawne.
Moze sa nowsze drivery do kart.
Sprawdz czy karty nie dziela z czyms zasobow i czy nie ma zadnych
konfliktow sprzetowych

Roger