Re: Odp: Odp: Jaki zestaw?

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Tue 13 Jun 2000 - 10:39:33 MET DST

"!No Regret" wrote:

> A pracowalesna CTX 50x ?????????? Napewno nie bo bys takich glupstw nie
> gadal !
> Wlozylem niedawno b.mocno porysowany CD i go ,,wzial'' ! Przepraszam, a
> Teac nie widzial ! Oczywiscie Teac to juz jest marka i nie bede sie
> sprzeczal !

Na szczescie nie pracowalem, zreszta nawet jesli bym pracowal to napewno
niezbyt krotko. Swego czasu ogormna wiekszosc CTX'ow powerdowala do
srwisu (podobnie jak i Samsungi).

Dziekuje, postoje wole miec sprawdzony naped i bezstresowa prace na
komputerze.

> Odnosnie rozmycia w monitorach to nie zauwazylem zadnych rozmyc na VooDoo 3
> i monitorku 17" - sam mam - mam równiez okazje sprawdzenia innych i VooDoo 3
> calkiem niezle wypada !

Calkiem niezle - to znaczy da sie przezyc? A sprawdzales moze jakiestam
Voodoo3 i Matroxa Gxxx? Lub chociazny firmowa Rive TNT (Asus, Diamond,
Elsa etc) ? Moge sie zalozyc ze roznica bylaby widoczna.

--
Maciej Machacz
xenes_at_ds13.agh.edu.pl