Re: Czym odczytac pliki *.tag ?

Autor: Gim3 (Gim3_at_poczta.fm)
Data: Tue 13 Jun 2000 - 09:38:54 MET DST

Łukasz Bernat <lukas_at_pce.koszalin.tpnet.pl> napisał(a) w artykule
<058U4.73211$O4.1450199_at_news.tpnet.pl>...
> msworks 4 posiadal filtr na ten cudowny format cudownego programu
>
> Użytkownik Ctty <ctty_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:MPG.138aa9d2432cd37989688_at_news.tpnet.pl...

> Cześć Łukasz.Z tej strony Ewa Sylwia Wojtek i Ilona.Jesteśmy w szkole i
chce nam sie jeść i umieramy z nudów .Napisaliśmy już do 16 osób i nikt
nie odpisał mamy więc nadzieje że ty misiaczku odpiszesz (sory za błędy i
tego misiaczka ale nie mogliśmy się powstrzymać)