Re: Płyty Verbatim i nagrywarka Philips

Autor: igoR (igs_at_graphic-designer.com)
Data: Tue 13 Jun 2000 - 08:56:59 MET DST

"HardDick" <harddick_at_obywatel.pl> wrote in message
> 1. Czy ktoœ już się spotkał z takim problemem ? Czy to wina płyt
> (uszkodzona seria, paczka ?) czy może jednak Philips zaczšł gry-
> masić ? Zaznaczam, że Verbatimy z wczeœniejszych serii nagrywały
> się bez problemu.
raczej pechowa seria:
pomimo wszelkich wybrykow Verbatim'a
sa to IMHO bardzo dobre i trwale plyty
a moj Phillips (PCA460RW) roznicy zadnej mniedzy 'starymi'
a 'nowymi' nie zauwazyl .
Co zas do pakowania Verbatimow - to faktycznie zadarzaja im
sie dziwne niespodzianki - uszkodzone plyty jeszcze mi sie nie trafily
ale kupujemy 'duze paczki' (5x10szt) i w jednej z nich znalezlismy
ku wielkiej radosci 4 szt RW.
Moze to niedbala kontrola jakosci ? ;-))

> 3. Sprzedawca powiedział..
[ciach]
ludzie nazywaja to czasem dyletanctwem.
powiedzial byle co , ale sprawil wrazenie ze WIE ;-)))
radza: zmien sprzedawce na kompetentnego, albo takiego
ktory nie "wymysla". Nasz sie na tym wogole nie zna: dostarcza
glownie art biurowe --> zamowienie- realizacja ;-)

--
pozdrawiam
igoR______Mis_o_Bardzo_Malym_Rozumku