Re: Po co mi partycja Extended?

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Tue 13 Jun 2000 - 04:21:15 MET DST

Tomash <tomash_at_poczta.onet.pl> w artykule news:Zsd15.2774$DC.61652_at_news.tpnet.pl pisze...

> Szczęściarz! Ja widzę skandiska prawie codziennie (Windows 98SE się źle
> zamyka, nawet z patchem).

Co jest tego powodem? Uszkodzona płyta? Konflikty sprzętowe?

> JEstem za partycjami. Zdarzało się już kumplom, że im padła partycja. Po
> prostu znikła. Strach myśleć o partycji wielkości dysku.

Eeee... nie wierzę w czary ani cuda.

> Łatwiej też pracować z dyskami. Np. w przypadku zagrożenia wirusem lub
> gruntownym sprzątaniem można partycje łatwo formatować, przechowując dane na
> innych partycjach.
> Pomijam sprawę używania kilku systemów operacyjnych.
>
> Inna sprawa, że dobrze mieć drugi (fizycznie) dysk na kopie ważnych plików,
> żeby się z dyskietkami nie męczyć.

Można mieć CD-RW :-)

> Jedyna wada partycjonowania to te sztywne literki dysków. Chociaż mi to nie
> przeszkadza, bo na codzień nie wyjmuję dysków.

Wszystko jest ok dopóki nie wyciągasz dysków... przyjdzie jednak
zawsze taki dzień, że wyciągniesz lub dodasz dysk i wszystko się
zawali... To się mi przytrafiło właśnie.

> Pozdrawiam - Tomash

> Ciekawe ilu grupowiczów ma dysk b: :-)

Ja mam tam pięciocalową stację dysków :-)