Re: Odp: Ocena na temat RAGE FURY PRO

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Tue 13 Jun 2000 - 02:00:42 MET DST

On Mon, 12 Jun 2000 10:31:07 +0200, Maciej Machacz
<xenes_at_ds13.agh.edu.pl> wrote:

>Dlatego wlasnie napisalem nizej ze taka karta ma takze wystarczajaca
>wydajnosc przy graniu w gierki, no oczywiscie pod warunkiem ze nie
>bedziemy jej porownywac do GForce ;)
To fakt, ze w szybkosc w 2D czasem mnie poraza, ale do 3D to niestety
stery wciaz jakies nie rewelacyjne. (choc juz niezle)

>A tym momencie mialem tylko i wylacznie na mysli wybor z w/w trojki
>kart, chociaz sam bym wzial Matroxa do czegos takiego.
Preferuje TNT, ale i Matrox nie jest zly.
 W kazdym razie, zgodzisz sie chyba ze mna ze nie V3. (no powiedz, ze

>Moze troche niejasno to wygladalo, ale o to mi chodzilo.
Albo mialem zacmienie umyslu, albo to wygladalo rzeczywscie niejasno.
;-)

Pozdrowka
GLide