Re: Odp: grzanie się napędu cd rom..........

Autor: Abram (abram_at_poczta.fm)
Data: Tue 13 Jun 2000 - 00:23:42 MET DST

Uzytkownik "Maciej Machacz" <xenes_at_ds13.agh.edu.pl> napisal w wiadomosci

> Owszem, ale np. takie LG x32 ktore mi wpadlo kiedys w raczki to nie dosc
> ze sie rozgrzewa i to mocno to jeszcze po pewnym czasie sypie sie odczyt
> danych (vide przegrywanie plytki w locie przy x4, mi sie udalo tylko ja
> uwalic).
heh, wlasnie jutro odbieram z serwisu te grzalke LG 40x, bo po zaledwie pol
roku standardowej pracy w standardowych domowych warunkach wykonal piekne
wyciagniecie swych cd-romowych kopytek = zaniemoglo biedactwo i odmowilo
ruszania z miejsca plytka :-))). W miedzyczasie poszedlem po rozum do glowy
i wpakowalem w kompa naped teac 40x.
A LG 40x potrafi tak rozgrzac plytke, ze az czuc zapach rozgrzanego nosnika
:-)))

--
pzdrw
Abram:   abram_at_go2.pl   abram_at_poczta.fm