Re: Problem z przegraniem CD-audio z powodu zabezpieczen.

Autor: Slawek Owoc (slawek_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Mon 12 Jun 2000 - 21:33:16 MET DST

"The EaGle" <theeagle_at_free.net.pl> wrote in message
> Mam z 50 sztuk tyle ze zwykle platinum, kupilem za 3,3zł z
ogloszenia z
> sieci.

heheheh ale ja mowilem o SoundBlasterze Live ..

> O jeszcze cooledit, fakt poszukam i sprawdze ale z tym
discmanem bedzie
> problem bo nie posiadam.

lub stacjoarny CDplayer ale one maja wyjscia optycznego na
minijacku tylko na normalnym SPDif'ie. A w zestawie z platinum
jest kabelek do laczenia minidiskow/diskmanow z Platinum

> Robisz im laske ze kupiles orginal a oni robia takie problemy z
> nagrywaniem - chamstwo. :-)))

Tez tak mowie, nie ma takiej rzeczy ktorej Polak nie
zlamie/skopiuje - pytanie tylko czy warto to robic gdy ruskie
tloczki sa po kilkanascie zlotych. Ale IMHO warto sie pomeczyc bo
jakos piratow jest bardzo rozna ..

Slawek