Re[2]: arrrgh! phuck chińszczyzna!

Autor: Michał Młynarczyk (michal.mlynarczyk.usenet_at_gorilla.com.pl)
Data: Mon 12 Jun 2000 - 18:55:14 MET DST

Dnia Sunday, June 11, 2000 Marek napisał/a:

MA> Prawdopodobnie masz uszkodzony kontroler, pozostaje Ci albo reklamowac plyte
MA> albo
MA> kupic stara karte multi I/O na ise wylaczyc na niej czesc odpowiedzialna za
MA> comy, hd itp.
MA> i podlaczyc do niej flopa. Musisz tylko wylaczyc w biosie obsluge stacji
MA> dyskietek. Z tego
MA> co wiem to takie karty mozna kupic za pare groszy, 10 zet czy cos kolo tego
MA> oczywiscie
MA> na gieldzie. Sam bylem zmuszony zrobic tak kilka razy.

 jutro idę do tego człowieka i pożyczę sobie jego flop.
 Jeœli nie będzie działał u mnie, trzeba będzie zrobić tak jak
 piszesz, bo grzebać w tym całym shitcie, wydłubywać to i wozić do
 sprzedawcy to mi się za 10 zeta nie opłaca.

--
{ Michał Młynarczyk  | michal_at_gorilla.com.pl }
{ ICQ UIN: 59658264  | #Anin                 }