Re: Jak zgrabnie usunąć EZDrive?

Autor: Rabin (robkamin_at_mail.atr.bydgoszcz.pl)
Data: Mon 12 Jun 2000 - 17:04:00 MET DST

Pszemol napisał(a) w wiadomości: <8i28ov.6k.0_at_pszemol.net>...
>Uzywałem dużego dysku w starym komputerze...
>Wymagał on wtedy do pracy EZDrive. Teraz jest mi on niepotrzebny.
>Jak go usunąć bezboleśnie? Uruchamiałem ten program, ale nie widzę
>nigdzie opcji "uninstall"... Czy da się to zrobić delikatnie?
>(nie niszcząc danych na dysku) Czy gdy po zbootowaniu z floppa
>(bez EZDrive) zrobię dyskowi FDISK /MBR to dysk "przeżyje"?

Opcja uninstall jest, tylko trzeba troche pogrzebac (sam robilem to przed 2
godzinami). Po pierwsze musisz w EZ-Drive wylaczyc obsluge wszystkich dyskow
przez ten program, tak aby dyski byly obslugiwane bezposrednio przez BIOS.
Potem tylko uninstall i po zawodach.
Pozdrawiam
RABIN.......