Re: peltier

Autor: jar_kup (jar_kup_at_osowa.gda.osk.pl)
Data: Mon 12 Jun 2000 - 17:01:37 MET DST

a i jeszcze jedno, wlasnie kumpel mi zasugerowal ze nie kazdy wie co to
peltier wiec tym co nie wiedza wyjasniam ze to taka polprzewodnikowa
lodowka, ma dwie strony zimna i goraca, wg producenta ten moj jest w
stanie wytworzyc 67 stopniowa roznice temperatur pomiedzy stronami,
sluzy to do podkrecania prockow (tych ktore nie chca oczywiscie)