Re: Powyżej 10GB

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Mon 12 Jun 2000 - 16:52:15 MET DST

On Mon, 12 Jun 2000, Wojciech Kościecha wrote:

+This is a multi-part message in MIME format.

 Łuauł ! Prostestuję !

 Q-P rzucone tak, ze pine nie zauważa... (mam końcówkę
nagłówka w *treści* listu...), z kopią HTMLem... Wrrr !!!

 Zazwyczaj doradzam w takich wypadkach przejście na .BMP[1],
przynajmniej można zazwyczaj wyswietlić bez kłopotu ;)
(patrz sygnatura - moja - wersja "full")

> Mam mały problem i może ktoś wie jak go rozwiązać. Zakupiłem niedawno
> dysk 10GB, ale moja płyta w biosie widzi tylko 8 GB.CZy moge coś
> zrobić bez aktualizacji biosa (nie moge znaleść, bo mam stara płyte
> Biostar VX do Pentium), żeby widzieć cała pojemność
> dysku.

 Co za system chcesz tam wepchnąć ?
 Jeśli jakiś ładujący "swoje" drivery (Windowsy, Linux
jak mniemam,...) to nie ma problemu.
 Załóż 1. partycję mniejszą lub równą "widzianemu" przez BIOS,
na niej zainstaluj Windowsy lub co tam lubisz i po zbootowaniu
"właściwego" OSa "obsłuż" drugą partycję; Jeśli z Windows - możesz
zrobić z trybu "DOS-32 bit" (czyli: "uruchom w trybie DOS"
z paska start) ale *nie* "DOS-16 bit" (F8 i "tylko linia
komend") *ani nie* z "trybu awaryjnego".

 Wynalazków typu EZ-drive itp. osobiście nie używam:
kiedyś przyjdzie "wydłubać" (ano, da się)...

 Gotfryd
[1] to ma być złosliwość, jakby co ;)

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.