Quoted-printable i zapobieganie złośliwościom...

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Mon 12 Jun 2000 - 16:12:23 MET DST

"Wojciech Giersz" <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> wrote in message

> 1. Quoted-Printable jest rownorzedna z MIME metoda kodowania w Usenecie.

Wiem, więc nie mówię Ci, że źle ustawiony masz program tylko że swoimi
ustawieniami robisz "przykrość" *WIĘKSZOŚCI* użytkowników NASZEGO usenetu.
BTW: zarówno quoted-printable jak i 8bit sa zdefiniowane wewnątrz MIME.
Twój program obsługuje obie normy kodowania, więc napewno będzie łatwe
przestawienie go na taką, która NIKOMU nie utrudnia życia: 8bit.

> 2. Przepraszam, ale mam gdzies fakt, ze komus tam Outlook zle cytuje.
> Jesli program jest zabugowany, to sie zmienia program.

To nie jest "komuś tam", tylko ponad 70% społeczności polskiego usenetu.
Bo tyle ludzi w Polsce używa właśnie Outlook Expressa do news/mail...
Skoro uważasz quoted printable za równożędną metodę kodowania to zrób nam
przyjemność i przestaw sobie program - to nic Cię przecież nie kosztuje
a przynajmniej nikt Ci potem nie zarzuci, żeś złośliwy kawał wsioka... ;-)

Instrukcję jak to zrobić znajdziesz na wszędzie w internecie lub najlepiej
na grupie dyskusyjnej news:pl.news.czytniki
Zrób to Wojciech, bo usenet opiera się raczej na wzajemnej pomocy między
uczestnikami a nie robieniu sobie wzajemnie złośliwości czy utrudnianiu życia!

Pozdrawiam,
Pszemol