Re: jaki wybrac modem?

Autor: sloma (sloma_at_eranet.pl)
Data: Mon 12 Jun 2000 - 16:17:39 MET DST

Użytkownik "sloma" <sloma_at_eranet.pl> napisał w wiadomości
> Jaki mi radzicie wybrac modem do 200 zl? Jak spisuja sie modemy Zoltrix
> Spirit HCF i Cobra HSP? Pewnie jeden z nich wybiore, a moze jakis inny?
>
> Zapomnij o wszelakich Zlomtrixach.
Polecam Pentagram Diablo albo Omen.

Dzieki za rade ale kupilem kiedys Omena i po 2 tygodniach pozbylem sie go
jak najszybciej , bo tak beznadziejnego modemu dawno nie mialem.Zrywal co
chwile polaczenia i sciagal wszystko jak zolw.Po sprzedaniu powrocilem do
poczciwego Zoltrixa na ISA, ktorego jedyna wada jest to ze sie linia
zawiesza po wybieraniu automatycznym, ale ustawilem sobie wybieranie reczne
i porblem rozwiazany.Od tego czasu ani razu mi nie zerwal polaczenia i 2x
wszystko szybciej sciaga. Modem ten juz ma 2 lata [kosztowal wtedy 350 zl],
wiec czasz juz zmienic na cos nowszego