Karta sieciowa - Acorp A-100 ---- Problem----

Autor: CoNaN Freez (conan_at_klub.chip.pl)
Data: Mon 12 Jun 2000 - 15:31:17 MET DST

Haj !

Problem jest taki: Kupilem dwie karty sieciowe ACORP A-100. Na jednym
komputerze sie zainstalowala bez problemu, natomiast na drugim przy
wlaczeniu wykrywa urzadzenie jako "PCI Ethernet Controller" jednak przy
instalacji nie widzi ich tam gdzie powinny byc :/ Zamienialem karty w
komputerach jednak rezultat jest bez zmian. Zmienialem tez w slotach i d..a
:((((

Konfiguracja komputera:
 - Plyta glowna: na karcie gwarancyjnej jest zapisana jako MU440EX/INTEL.
Jednak przy instalacji karty dzwiekowej, ktora jest na plycie lapie
sterowniki z "SE440 BXx2" :/
Gdzie mam znalezc informacjie jaka ja mam w koncu plyte glowna
- Celeron 366
- 32 MB RAM
- Grafika: 3D Rage Pro AGP 2x
- Muzyka na plycie: Yamaha DS-XG PCI