Re: Odp: Odp: Odp: Pomocy!!!(plyta-procesor)

Autor: bioinfo_at_biotop.umcs.lublin.pl
Data: Mon 12 Jun 2000 - 14:42:53 MET DST

Hm

Cooger napisał(a):

> 1. jeśli producent twierdzi że działa tp ma do tego podstawy

A jak lekko "koloryzuje" to co wtedy! - podawać go do sądu?

> 2.gdzie ty kupujesz, że sprzedawca nie potrafi udzielić odpowiedzi na takie
> pytanie, a dodatkowo nie odpowiada za to czy proc który sprzedaje do
> sprzedawanej płyty z nią działa ???

A jeśli o to chodzi to przepraszam ale masz rację - porządny sprzedawca
odpowiada za to co mówi
i jak mówi, że działa to ma działać (przy odrobinie dobrej woli może sprawdzić w
serwisie czy jest O.K.) tyle, że z tą porządnością i fachowościa jest różnie
(jak Ty i Ja wyznajemy tę zasadę to nie znaczy, że gościo się nie natknie na
firme z nieograniczoną bezczelnością). Nie mam zamiaru się tutaj rozpisywać i
naprawdę nie widze nic zdrożnego w tym, że facet pyta sie na grupie czy aby na
pewno podana konfiguracja będzie mu działać i chce zapytać jak działa to w
praktyce a nie przeczytać wzmiankę na firmowej stronie (sam pisałeś, że niektóre
informacje są cokowiek niejasne). Bo grupa jest właśnie do wymiany opinii
praktyków inaczej wystarczyłoby pozbierać linki do stron producentów i spokojnie
skasowac całą grupę

> - tylko, że współpraca procka z płytą to nie jest ani przeróbka
> techniczna ani kombinacja -

Wiesz Co kolego nie łap mnie za słówka bo chyba sens całej wypowiedzi jest
jasny.

> zależy co definiujesz pod ojęciem zbytnio ;)

Tzn Chyba się bardzo na mnie nie wkurzysz za te parę słów krytkyki

Miłego dnia
Maciek