Re: BH6 1.0 QN

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Mon 12 Jun 2000 - 14:03:14 MET DST

Pewnego dnia, "Kuba" <egre_at_zt.zamosc.tpsa.pl> na pl.comp.pecet
napisał(a):

>To ze problemem w tej konfiguracji jest I740 wiedzialem.

BTW Nie tylko z Abitem jest podobny problem. Ktoras Soyo na BX czy ZX
miala podobny problem. BTW I nie ze wszystkimi I740 niestety..

>Mozna by oczywiscie podmienic grafike (nawet na czas
>prob) lecz do tego jeszcze nie dojrzalem.

Ale to rozsadne rozwiazanie :-)

>Dziwi jedynie fakt, ze przez ok. pol roku nikt tego u Abita nie
>wyegzekwowal.

Pisali o tym kiedys na grupie abitowej ale co z tego wyniklo nie wiem.
Moze skocz na dejanwes i poszukaj w archiwum:
http://www.deja.com/=rd/home_ps.shtml grupa to

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl , PGP 5.x key id:0xDB53615D