Odp: Opowiesc o Starym Seagate-cie

Autor: Robert Szymczyk (szymczyk_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 12 Jun 2000 - 13:44:55 MET DST

Dawid 'Grendel' Krysiak <progrocker_at_poczta.onet.pl> w artykule
news:8hvu0p$2jq$1_at_news.onet.pl pisze...
> Jeszcze kilka tygodni temu miałem takiego twardziela - pracował dla mnie
> wytrwale przez chyba 2.5 roku.
> Podpinałem go do różnych płyt głównych:
>
> LuckyStar (Socket7), chipset FX
> Socket7 (nazwy nie pamiętam - przedziwna z 6 slotami simm, chpset HX)
> Asus P2V (chipset VIA)
> PC-chips
>
> z żadnej z konfiguracji nie wystąpiły żadne problemy, a już o badblockach
> nie wspomnę.

Ale żadna z wyżej wymienionych płyt nie była na chipsecie intel TX lub wyżej
(wtedy się właśnie takie jaja robią). Chipsety innych producentów, o ile
mnie pamięć nie myli nie dają takich objawów.

Rob.