Re: Jaki najszybszy procesor...

Autor: Krzysztof Dmytrów (krzywarp_at_yoyo.pl)
Data: Mon 12 Jun 2000 - 13:31:56 MET DST

GLide napisał(a):

> Brednie? Plyta jest jak mi sie wydaj ena TXie, a nie widzialem takiej
> nie obsugujacej MMXa. Poza tym napiecia od 2.1 do 3.5V a wiec na pewno
> obsluguje dual voltage czyli P55C czyli MMXa.
> Poniewaz ma napiecie od 2.1 to da sie zainstalowac K6-2. np. 4x75 co
> daje nam K6-2 300. Mozna srobowac zainstalowac mocniejszy model (350
> lub 400 puszczony na 4.5x83) pamietajac jednak o wplywie
> czestotliwosci FSB na inne komponenty komputera. (to juz temat z cyklu
> podkrecanie)
> Wracajac do AMD to warto byloby postarac sie o nowy Bios do plyty aby
> [...]

Proszę uważniej czytać wiadomości. Nie napisałem, że nie mozna tam wsadzić
Pentium MMX, a napisałem, że nie można ich nabyć. Wydaje mi się, że jest to
subtelna różnica. Co do montażu K6, to myslałem o ustawieniach stabdardowych
procesora, a nie o przetaktowywaniu płyty. Zresztš i tak trudno jest już
nabyć wolniejsze egzemplarze K6 (300 – 400) MHz. Tak więc piszšc, że nie da
się dostać procesora miałem na myśli nie brak możliwości zainstalowania go.
pozdrawiam
Krzysiek