Re: Odp: Jaki zestaw?

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Mon 12 Jun 2000 - 10:22:32 MET DST

> Myślę iż taki zetawik nada się do giercowania i do pracy :
>
> - Procek PIII 550
> - Płyta główna : Asus P3B-F i wyżej - a nie jakiś stolec Abit i problemy
> - RAM : 128MB 100/133
> - Grafa : VooDoo 3 3500 TV lub Riva TNT2 ULTRA 32 MB
> - Sound : SB !Live OEM
> - Dysk twardy : Seagate 10GB
> - CD-ROM : CTX 50x lub Teac 40x - myślę, że to są the best sprzęciki na
> naszym ryneczku
> - Monitorek 17"
> - Modemik : USR 56 v.90
> - Drukara : zależy do czego :)

> [...]

Taaak stolec ... i znowu mania Asus'a - nieprawdaz?

A co do dysku to ona jest _super_ wyborem - sprzet za grube pieniadze
(5-6kzl?) i pakujesz do niego jakas wolna pasc i do tego malo pojemna -
gdzie tu logika?

Od zawsze wiadomo ze na ogolna wydajnosc systemu w pierwszej kolejnosci
gra role szybki dysk, odpowiednia ilosc ramu i stabilna plyta glowna...

A o cdromie juz nie powiem ... polecanie CTX'ow to juz jest kompletny
kretynizm (inaczej tego nazwac nie moge), natomiast postawienie go na
rowni z TEAC'em to tak jak porownywanie Poloneza do Mercedesa...

I tak na koniec - od zawsze wiadomo ze do monitorkow 17" i wiekszych
nalezy stosowac raczej lepsze jakosciowo karty grafiki (caly czas po
nocach sni mi sie jakis super syf NoName Vanta 16MB z wprost idealnym
sprzetowym rozmyciem obrazu.... ;-), a nie sadze ze Voodoo3 czy tez
jakastam Riva TNT2 bedzie dobrym rozwiazaniem.

--
Maciej Machacz
xenes_at_ds13.agh.edu.pl