Re: Opowiesc o Starym Seagate-cie

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_polbox.com)
Data: Mon 12 Jun 2000 - 01:35:47 MET DST

Użytkownik "Dawid 'Grendel' Krysiak" <progrocker_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:8hvu0p$2jq$1_at_news.onet.pl...

> "Andrzej P. Wozniak" <uszer_at_polbox.com> wrote

> Jeszcze kilka tygodni temu miałem takiego twardziela - pracował dla mnie
> wytrwale przez chyba 2.5 roku.
> Podpinałem go do różnych płyt głównych:
> LuckyStar (Socket7), chipset FX
> Socket7 (nazwy nie pamiętam - przedziwna z 6 slotami simm, chpset HX)
> Asus P2V (chipset VIA)
> PC-chips
> z żadnej z konfiguracji nie wystąpiły żadne problemy, a już o badblockach
> nie wspomnę.

Bo wszystkie wymienione płyty miały stare chipsety, starsze/różne od TX.
Właśnie dlatego było "no problem" - i właśnie to proponowałem pytającemu.
Dziękuję za potwierdzenie. Tylko że on już ma dysk lekko uwalony :-(
Nie chcę Cię narażać na utratę danych, dlatego pytam innych. Może jest ktoś,
komu udało się uratować Seagate'a 1300 MB po tym jak się pojawiły bad
sectory przy podłączeniu do chipsetu TX?

(

--
Andrzej P. Woźniak  usher_at_polbox.com (z->h w adresie z nagłówka)
                                        *** MUSK TFUi WRUK ***