Re: Odp: idea Microsoftu i majątek pana Gatesa

Autor: Dariusz (teletext_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 12 Jun 2000 - 00:39:04 MET DST

Bartosz Babst wrote:

> I gdyby nie jego Windows cala dolina krzemowa by padla.
> Bo kto by produkowal coraz to lepszy sprzet ktory sprotsta mozliwosciom
> nowych windowsow ?

Tak jest mistrzu. To Gates karmi doline krzemem.
Bedzie dluzej dzialal to Windows3000 bedzie wymagalo pamieci 100 GB RAM
i dyskow 100 TB

> Pozdrawiam
> Bartosz Babst
>
> P.S. Dla mnie ten facet to tez geniusz.

Kazdy to docenia a szczegolnie producenci kompow.

Powinien jeszcze dopracowac technologie wirtualnych dyskow, zachowujac
kopie wszystkich programow zainstalowanych od nowosci kompa.

Gosc instaluje i testuje 100 CD i z kazdego kopia zostaje na dysku.
A gdyby tak tych dyskow nie dawalo sie calkowicie sformatowac i FAT
bylby w ROMie dysku to dopiero bylby biznes dla producentow dyskow.

Bilu, Swietlana przyszlosc przed toba.

Komp ma byc coraz bardziej skomplikowany, coraz wiecej kabli, plyt
a montaz super trudny - aby wyeliminowac domowych skladaczy.

W kompach brakuje zlacza diagnostycznego jak w samochodach.
Gdyby je dodac + specjaklistyczny , drogi sprzet diagnostyczny +
wysrubowane normy

to produkcja kompow w fabrykach by wzrosla o 100-200%
a domowi skladacze wyeliminowani jak skladacze samochodow.

Pomysl o tym B.