Odp: Zmiany jasnosci monitora

Autor: Piteq (Piteq_at_pro.onet.pl)
Data: Mon 12 Jun 2000 - 00:18:34 MET DST

Użytkownik Jacek Sitowski <terpio_at_friko.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3951b291.3466238_at_news.tpnet.pl...
> Jakie mogą być przyczyny gwałtownych zmian jasności monitora? Do
> mrugania dochodzi zarówno tuż po włączeniu, jak i po wielogodzinnej
> pracy, nie jestem w stanie wykryć żadnej regularności. Zjawisko to
> występuje przy różnych ustawieniach rozdzielczości, nie przypomina ono
> degaussowania. Czy wpływ na takie zachowanie może mieć również
> instalacja elektryczna w mieszkaniu?

Odpowiedź opymistyczna: pewnie masz skoki napięcia w sieci - jeżeli masz
taką możliwość pożycz od kogoś UPS'a albo inny stabilizator napięcia i
zobacz czy się to nadal dzieje.
Odpowiedź pesymistyczna: siada ci monitor ale tu raczej powinny być
regularności, prawidłowości itd.
Piotrek