Re: W2K i FAT32

Autor: Mirek (jurki2_at_kki.net.pl)
Data: Sun 11 Jun 2000 - 23:22:18 MET DST

Tom Gross napisał(a) w wiadomości: ...
>Zainstalowalem sobie W2K na partycji z FATem, czy to zle? Czym mam w
zwiazku
>z tym jakies ograniczenia? Slyszalem ze dziala on tylko po NTFS wiec sie
>zdziwilem ze taka opcja instalacji byla mozliwa.
>
>Tom
>
>Cześć
To system NTFS daje ograniczenia,mianowicie niemożność zainstalowania innych
systemów operacyjnych (e.g.W98,W95) razem z W2K.
Zawsze zaś możesz skonwertować dysk lub partycję
z FAT na NTFS.W wierszu poleceń (F8-podczas startu W2K) wpisz- convert
c:/fs:ntfs jeśli dysk na
którym masz W2K to [c:].

Pozdrowienia
Mirek