Re: Dragnie monitora - help

Autor: PiotrekŽ (viko_at_priv5.onet.pl.invalid)
Data: Sun 11 Jun 2000 - 21:01:29 MET DST

Tom Gross wrote:

>Pomaga tylko klepniecie w obudowe monitora, abo uderzenie
>reka w stol. Ale to dziala we dwie strony, kiedy przypadkiem w cos
>uderze przy monitorze to on znow zaczyna drgac.

To najczesciej oznacza ze cos w srodku na plytkach drukowanych czy
zlaczach raz laczy a raz nie i takie klepniecie powoduje ze powstala
przerwa likwiduje sie .

> Raz to nawet ekran
>zrobil mi sie podczczas takiego drgania 1/2 wielkosci i byl wklesly
>z lewej i prawej strony.

To jak ci sie tak zrobi znowu to nie trzymaj w takim stanie tylko
szybko wyłacz 220V bo uszkodzenia moga sie powiekszyc (czytaj
podrozec). Pokaz monitor magikowi.
w chwili obecnej to jeszcze male piwko.

pozdrawia

--