Re: Mama dość TPSA (było: Konto na onecie)

Autor: Henryk Marczak (hemaru_at_priv5.onet.pl)
Data: Sun 11 Jun 2000 - 18:42:30 MET DST

Witam serdecznie!

Piotr W napisał(a) w wiadomości: ...

>Odbieraj pocztę rano, wtedy jest OK
>lub kup sobie komercyjne np za 61 ZLN / rok

Korzystam z konta friko onet od dłuższego czasu i nie mam takich
problemów - może dlatego, że wchodzę do inetu między 6.30, a 8.00.
Nie tylko dlatego, że taniej ale po prostu w ciągu dnia nie mogę się
połączyć z inetem (po kilkadziesiąt nieudanych prób połączenia). Nie
miałem tego, gdy jeszcze na Amidze łączyłem się za pomocą zewnętrznego
ZOOM-a.
Teraz, na PC, zmieniłem ZOOM-a na Desk Porte 56K Internal W (chciałem
mieć modem z voice'm).
Czy gwałtowne pogorszenie możliwości łączenia w dzień spowodowane
zostało zmiana modemu?

Coraz częściej myślę o rezygnacji z darmowych usług TPSA.
Jaka istnieje alternatywa dla łączenia przez TPSA? (oczywiście nie
chciałbym płacić bajońskich sum).

Pozdrawiam!
Hemar
hemaru_at_friko5.onet.pl