Re: 2 karty dzwiekowe

Autor: Najti (najti_at_poczta.fm)
Data: Sun 11 Jun 2000 - 15:08:02 MET DST

10 Jun 2000 22:03:16 +0200,
michal.mlynarczyk.usenet_at_gorilla.com.pl (Michał Młynarczyk) napisal:

> a po co?
> przecież live obsługuje kilka (do 30?) równoczesnych strumieni
> dźwiękowych

Ale chodzi o to, żeby były fizycznie dwa wyjścia.

Opiszę dokładnie:

Z jednego winampa leci sobie muzyka, i to idzie na glosniki.
Z drugiego winampa leci sobie inna muzyka, i to idzie na razie na
sluchawki.
W pewnym momencie uzywam kosnolety (crossfader), wyciszam powoli
dzwiek z pierwszego winampa, jednoczesnie zglaszam dzwiek z drugiego.
Tak, ze w koncu na glosnikach jest muzyka z drugiego winampa.

To ma dzialac tak, jak 2 odtwarzacze CD podlaczone do konsolety
- taka dyskoteka. ;)

I chodzi mi o to, czy w takim winampie, mozna wybrac jako OUTPUT
dowolnie jedna z dwoch kart.

Mozna?

--
Pozdrawiam,