Re: Polaczenie tcp/ip przez port rownolegly

Autor: Izydor (izydorst_at_ikar.mps.com.pl)
Data: Sun 11 Jun 2000 - 12:07:26 MET DST

Aż tu nagle przychodzi Marcin Brzozowski i mówi:
> Witam
> Czy ktos wie jak polaczyc ze soba dwa kompy przez port lpt i zeby mozna bylo
> np. kozystac z internetu przez ten wlasnie przewod. ????? w miare mozliwosci

Pod Linuksem jest PLIP, pod Windows połączenie kablowe, ale nie wiem, czy to
działa tak jak powinno. PLIP to jest na pewno to, o co pytasz.

> prosze pisac na priv
Trzeba było wstawić właściwy follow-up albo napisać do mnie na priva.

Izydor

--
Najlepsza sygnatura to brak sygnatury.