Odp: Odp: Pomocy!!!(plyta-procesor)

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 10 Jun 2000 - 22:22:43 MET DST

> Nie obraź się, ale nie bardzo rozumiem czego się czepiasz chłopaka. - ma
problem
> ze sprzętem bo płyta jest takowym, więc pyta ludzi (szkoda, że nie mogę
mu
> poradzić) a Ty mu zaraz NTG - rozumiem jakby sie pytał o seriale, albo
gierki.
> Niebądź taki wymagający bo kiedyś ktoś Tobie moze tak odpisać.
> Pozdrawiam MACIEK
> PS wiem, że to też NTG ale nie zdzierżyłem

czy przeczytałeś co mu napisałem ? podałem dokładnego linka z odpowiedzią na
jego pytanie ...

gdzie napisałem NTG ?

dlaczego wszyscy od razu piszą na grupę zamiast sami pokombinować, akurat
klient nie miał problemu ze sprzętem tylko chciał wiedzieć czy taka a taka
płyta coś obsługuje - najlepszym miejscem do szukania odpowiedzi jest strona
producenta ...

--
Cooger
Komputery i podzespoły - również zamówienia indywidualne