Re: jak odszukać adres e-mail

Autor: Andrzej 'The Undefined' Dopierała (undefine_at_pld.org.pl)
Data: Fri 09 Jun 2000 - 21:49:26 MET DST

W dniu Thu, 08 Jun 2000 19:38:44 GMT,
przez mackozer zostało popełnione co następuje:
> Jak odszukać czyjś adres e-mail znając tylko imię i nazwisko danej osoby (na
> pewno ma adres e-mail)
Chyba NTG :/
Ja jak mam kogoś odszukać zaczynam od bazy ICQ. Dużo ludzi jest w nim
zarejestrowanych. Następnie standardowo wyszukiwarki - o ile podaje
imię i nazwisko np w postawch wysyłanych do usenetu, znajdziesz go
zapewne na http://www.deja.com. Oprócz tego inne wyszukiwarki, ale
szanse są imo małe.

--
>       The Undefined       |     Kocham deszcz, bo tylko on na mnie leci.    <
>    undefine_at_pld.org.pl    |    Kocham śmierć, bo tylko ona na mnie czeka.   <
..