plyta dual LX

Autor: Tomasz Kramer (remark_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Sat 10 Jun 2000 - 03:09:19 MET DST

Czolem
Przymierzam sie do wymiany plyty wiec pewnie niedlugo bede szukal kupca na
te dwuprocesorowa plyte, jaka niedawno tez chciales sprzedac. Udalo Ci
sie? Za ile poszla?
Jesli chodzi o SBAWE64 i moje problemy z zacinaniem - stal sie cud, kiedy
wrocilem od was i spowrotem zamontowalem, wszystko ruszylo ok, tyle ze cos
stalo sie z efektami wavesync - sa nieaktywne i nie wiem jak to z powrotem
wlaczyc, ale na razie mi to odpowiada, bo wszystkie filmy chodza bez
najmniejszego zaciacia;)
Pozdrawiam

Tomasz Kramer
e-mail : remark_at_student.uci.agh.edu.pl