Re: głośniki do Live'a

Autor: Abram (abram_at_poczta.fm)
Data: Sat 10 Jun 2000 - 02:44:19 MET DST

Użytkownik "gruesome" <gruesome_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Oj maja, maja...
szczegolnie fatalny??? No co Ty. Przeciez cos jednak uslyszysz, a fatalnosc,
o ktorej pisze takiego polaczenie to bylby np. kompletny brak dzwieku, albo
utracenie takiego fragmentu pasma czestotliwosci przesylanego sygnalu, w
wyniku ktorego niemozliwe byloby rozpoznanie jakichkolwiek cech oryginalnego
sygnalu . A przeciez laczac wzmacniacz z kolumnami byle jakim kablem jednak
cos
uslyszysz. Nie bedzie to dla elektroakustycznego purysty tym co on uwaza za
przezroczysty, bez przebarwien dzwiek, ale jednak bedzie jakims dzwiekiem.
Poza tym przeczytaj uwaznie moj post - przeciez wyraznie pisze o problemie
kabli
glosnikowych i polaczeniowych = nie jest mi obca ta tematyka i mozemy
podyskutowac ale prosze na priv, bo ten temat to zupelnie NTG.
Z mojej strony EOT na grupie.

--
pzdrw
Abram:   abram_at_go2.pl   abram_at_poczta.fm