tuner tv i win2k

Autor: kipers (kipers1_at_priv6.onet.pl)
Data: Sat 10 Jun 2000 - 01:19:20 MET DST

Czesc !!!!!!!

Topic moze nieco mylacy, bo nie chodzi o zadne sterowniki a o taki oto
problem.... Pod win2k oprogramowanie firmowe (mam Fly '98) chodzi pieknie,
zbiea czysciutko tylko ze jest strasznie niewygodne. Sciagalem wiec BorgTV
bo jest bardzo wygodny, ale po uruchomieniu mam co sekunde "cyk", zatrzymuje
sie na ulamek sekundy obraz i dzwiek potem rusza i za sekunde znow "cy" i
tak w kolko..... W helpie do programu jest jak byk napisane ze rusza pod
win2000 wiec o co chodzi ? Spotkal sie ktos z takim czyms ?

Dzieki za oddzew...... pozdro

Kipers