Jak podkręcić BX Mastera?

Autor: Grzegorz Skałkowski (skagre_at_kki.net)
Data: Fri 09 Jun 2000 - 23:25:53 MET DST

Witam!
Kupiłem płyte MSI BX Master - mam problem z uzyskaniem FSB powzżej 100
Komputer zawiesza sie za kazdym razem.
Moja konfiguracja : P III 600 EB 256 Mb Ram - 133 Mhz, Matrox G
400 Max,
Modem Spirit, Dzwięk SB Live 1024.Dysk IBM chodzi na Ata 66 ,
nagryawarka Samsung, DVD Pioneer - obydwa na ide
Zworka na płycie umożliwiająca overlocking zdjeta, wszystko powinno grać,
ale po zmianie w Biosie
na wartości odp. procesorowi, system nie ładuje się / szuka
jakiegoś pliku, proponuje przeinstalowanie /. Zmiana poprzez program
firmowy MSI PC Alert zawiesza na twardo / stoi mysz, zero reakcji,
konieczny restart z płyty/
PCI ustawiam zawsze na 33 Mhz.
Po restarcie Biosu jako default - odnajduje mój procesor jako P III 450
MMX, przy kazdej próbie zmiany jak wyżej.
Kombinować dalej ? czy czekać na Solano ?
Gdzie popełniam błąd ?

Pozdrawiam Grzegorz Skałkowski