Re: Partition Magic 5.0

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Fri 09 Jun 2000 - 22:24:59 MET DST

Tomasz Stefański wrote:

> Cały problem w tym ze ze strony producenta mozna sobie kupic z Kontynentu
> amerykańskiego
> Nie przewiduja tam istnienia Polski.
>
> moze ktos zna jakas strone w europie (za wyjatkiem czeskiej)?

Jeśli chcesz, to mogę Ci pomóc. Mieszkam w USA, mam kartę kredytową.
Jeśli wyślesz mi kasę + kilka złotych za fatygę to kupię Ci go i wyślę do
Polski...
W sprawie prowizji napewno się dogadamy :-)

BTW: Ja znalazłem program o porównywalnych możliwościach za friko,
nazywa się"Partition Resizer", jego user-interface nie jest pierwszej klasy,
ale program robi to co ma robić - Partition Magic jest zdecydowanie za drogi.