HP 840C

Autor: \ (michaeltorance_at_go2.pl)
Data: Fri 09 Jun 2000 - 17:34:38 MET DST

Pomocy!
    Niedawno zmieniałem kolorowy tusz do drukarki(HP 840C).
Ponieważ nigdzie nie mogłem znaleźć Refilla z kodem HP C6625A, kupiłem
HP C1823A (sprzedawca twierdził, że ta gęstość będzie zgodna).
Postąpiłem według instrukcji, wstrzykując go do kartridża i...
Drukarka nie działa prawidłowo. Zamiast na żółto, drukuje na różowo, myli
też niebieski z zielonym. Czy jest to może wina niewłaściwego rodzaju
atramentu, a może coś innego? Proszę, pomóżcie!