Abit BE6-2 czasem nie widzi karty graficznej

Autor: Robert Miękwicz (franz_at_aurora.put.poznan.pl)
Data: Fri 09 Jun 2000 - 14:14:38 MET DST

Witam

Mam niesamowite problemy z konfiguracja:
Abit BE6-2 + Asus 3800 Tv In/Out

Otoz przy pierwszym zlozeniu komp nie wykryl karty graficznej (3 piski),
mysle sobie - nie docisnalem jej do konca.. oki
wyjalem, posprawdzalem, docisnalem - nijak.. to samo. Mysle sobie, moze
karta strzelona - wsadzilem ten sam model karty, ale bez wejsc/wyjsc video.
Ruszylo od razu z kopyta.
Noo to mowie - karta do wymiany, ale dla pewnosci sprawdzam w innym kompie -
dziala bez problemow!!!
No to jeszcze jeden test... Skladam tak jak bylo na poczatku - czyli Abit i
karta z wejsciami - dziala!!
Ale wylaczam kompa, czekam pol godziny nie dotykacjac kompa - znow nie
dziala...
Wylaczam - wlaczam: dziala

Teraz wlacza sie tak mniej wiecej po drugim wlaczeniu/wylaczeniu

Skladam kompy 2 lata, ale za cholere nie wiem co to moze byc!!! POMOZCIE -
komp ma isc do Klienta, a jak mam takiego oddac

Robert