Re: P r o s b a: instal. SPIRIT... za zadne skarby...

Autor: == Leszek == (lkucz_at_kki.net.pl)
Data: Fri 09 Jun 2000 - 09:09:07 MET DST

> A czyli kolezanki komputer + modem sprawdzasz na jej lini telefonicznej
> domowej, a swoj komputer+ jej modem sprawdzasz u siebie w biurze. Tu pada
> podejrzenie o nie prawidlowe podlaczenie modemu do lini telefonicznej.
> Sprawdz kabel czy prawidlowo kabelki sa podlaczone do wyprowadzen
gniazdka.

jej komputer sprawdzalem u niej w domu i u mnie w biurze - wlasnie ten zlom
tu lezy.
wychodzi na to, ze jej maszyna z modemem spiryt nie chodzi ani na linii
domowej ani na linii tel. u mnie w buirze.
pozyczylem od kolegi stary zewnetrzny modem Boca 28.000 i ten poszedl z jej
komputerem bez problemu.

> I nie zobaczysz wykrzyknika bo istnieje mechanizm wspoldzielenia jednego
> przerwania przez wiecej nic 1 urzadzenie .
> Tak jak szles moj komputer-> wlasciwosci i jeszcze menadzrer
> urządzen-->komputer--->właściwości

zdaje sie, ze to juz sprawdzalem, ale glowy nie dam (po prostu 3 dni
kombinowania i juz zaczynam fiksowac). sprawdze jeszcze raz i moze
faktycznie trzeba bedzie wymusic jakies inne przerwanie.

--
Pozdrawiam,
L e s z e k