Modem i W2k

Autor: Ziom (macieku1_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 09 Jun 2000 - 07:18:01 MET DST

CZe

Nie wiem jak skonfigurowac modem w W2k (mysle, ze w tym jest problem), zebym
nie musial uzywac okna terminala. Chodzi o to, ze modem wybiera numer, robi
bzzz piii itp., i na tym konczy. Impuls sie marnuje, a ja po dluzszej chwili
dostaje komunikat o nie udanym polaczeniu.
Nie chodzi o tlok w sieci. Moim zdaniem ma to zwiazek z tym, ze nie wlacza
sie "weryfikacja uzytkownika i hasla". Gdy sie polacze z uaktywnionym
terminalem i wpisze ppp i ppp, to udaje mi sie polaczyc. Co zrobic aby
pominac terminal?

Help me!!

--
ziom_at_silesianet.pl lub macieku1_at_poczta.onet.pl