Re: Czy "Pentium !!!" to ten sam procesor co "Pentium III"?

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Thu 08 Jun 2000 - 06:46:53 MET DST

tosh <tosza_at_college.tychy.pl> w artykule news:o1itjs8d3e8llcdulo6m2n6ttarj656nrf_at_4ax.com pisze...

> Nigdy specjanie nie wierzyłem w opowieści o wykrywaniu 'nowych'
> sprzętów prze windows, dziś dowiedziałem się, że mam dwie grafiki...

No i co z tego? Przy starcie windows to wykrywanie jest częściowe.
Najlepiej jest uruchomić wykrywanie intensywne z Control Panelu,
Add/Remove Hardware. Wtedy pousuwa to czego nie ma a doda to co przybyło.
Przy normalnym starcie zwykle nie usuwa tego co przestało działać...
Ja teraz bawię się trzema kartami video (ISA ATI Wonder Ultra 1Mb,
miroVIDEO 20SV PCI i S3 VIRGE PCI) i często gdy wyciągnę jedną
a wstawię inną to w managerze mam dwie :-) Dopiero puszczenie
automatu "Dodaj/Usuń nowe urządzenia" wyczyszcza wszystko ok.