Re: Teac - soft

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Thu 08 Jun 2000 - 22:29:58 MET DST

On Wed, 7 Jun 2000 20:14:40 +0200, "Arris" <yanek_at_polbox.com> wrote:

>Jakie oprogramowanie jest dolaczane do nagrywarek Teac?
>Do Plextora daja chyba WinOnCD 3.6 OEM i PacketCD 3.0?
>
>Na sieci znalazlem cennik:
>TEAC W54E IDE 4/4/32 KIT 932,00
>TEAC W54E IDE OEM 4/4/32 RW 858,00
>PLEXTOR PXW8432IDE 8/4/32 RW 1260,00
>
>Czym sie rozni KIT od RW?

Trochę zamieszałeś. Twoje pytanie powinno brzemieć:
Czym się różni KIT od OEM?
Ta wersja KIT to z ładnym pudełkiem, dwoma, czy trzema płytkami w
środku oraz z oprogramowaniem (ja do mojego TEACa 8x dostałem WinOnCD
3.6). Wersja OEM to bez tych bajerów, ale za co tańsza. Jeśli w
przeciwieństwie do mnie, nie rajcują Cię takie bajerki, to lepiej
wziąść wersje OEM. A soft można ściągnąć z I-netu.

>Jaka nagrywarka bedzie dobra do domowego, niskoprzebiegowego
>uzytku? Cena Teaca wyglada zachecajaco, a podobno sa niezle?

TEACi i Plextory są najlepsze. Wybierasz w zależności od potrzeb i
finansów. Jak małe użycie, to rzeczywiście ten TEAC W54E. Jednak jak
dla mnie jest on za wolny no i na IDE, tak więc ja bym wziął coś na
SCSI. Ale niestety TEACi na SCSI nie obsługują CD-RW.
Ten Plextor to już w ogóle rakieta. Jak masz na niego kasę, to bierz.
Tylko jeśli już się na niego zdecydujesz, to polecam jednak wersję
SCSI. Cena taka sama. Wprawdzie będziesz musiał dokupić kontroler
SCSI, ale Tekramy nie są drogie, a naprawdę warto.

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl