Re: Ocena na temat RAGE FURY PRO

Autor: jar_kup (jar_kup_at_osowa.gda.osk.pl)
Data: Thu 08 Jun 2000 - 16:19:44 MET DST

ja mam cos takiego, generalnie jestem bardzo zadowolony, wsparcie do DVD
super, z tym VIVO sa problemy konfiguracyjne a jakosc wejscia jest bez
rewelacji ale za te cene to i tak lepiej niz u innych, w 3D wydajnosc na
poziomie pelnego TNT2 za to praktycznie nie ma straty w 32 bitowym
kolorze no i jakosc obrazu jest swietna, w sumie to dosc droga karta,
ale wg mnie lepsza od TNT2